lördag 6 juni 2015

taklampa industri spraymålad äkta pappersbruk tavla världskarta svartvit
Taklampa industri

Jag jobbar inom pappersindustrin. Nu som sommarjobbare men har varit fast anställd där flera år tidigare. Vid ett tillfälle ringde de från avdelningen bredvid min och frågade om jag ville ha lampskärmar. De skulle byta ut sina och förstod att jag kanske skulle vara intresserad. Såklart jag var. Så här blev resultatet efter spraymålning i vitt. Inuti har vi sparat den rena metallen. Och upptill där det var ett stort hål för industriarmaturen har jag sågat till en tunn metallplatta med borrat hål för sladden. Så en äkta industrilampa alltså och nästan gratis...

taklampa industri spraymålad äkta pappersbruk tavla världskarta svartvit metall glödlampa
Inuti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar