tisdag 10 maj 2016


Hej då blogger hej Nouw.



Klassisk facebookbild.

Jag kom på att vissa av er kanske bara läser min blogg via mailprenumerationstjänsten. Då kan jag meddela att jag nu bloggar via nouw. Mina inlägg härifrån blogger går inte att importera till nya bloggportalen men ni kan läsa alla mina nya inlägg via länken här. Eller googla er fram till nouw.com/pengarellerpyssel. Gör gärna det då jag nu kommer få 1,1 öre i ersättning per sidvisning. Hittills har jag under några dagar samlat ihop 2,66 kronor FÖRE skatt. Ingen storkova alltså men roligt ändå att det ger NÅN slags liten ekonomisk ersättning. Min dröm (orealistisk eller ej) är ju faktiskt att kunna använda bloggen som en del av min försörjning.

Jag lämnar den här bloggen med en klassisk facebookbild när första sommarvärmen slagit till. Fokus här bör dock ligga på det vita trappräcket som vi målade igår. Mer om det kommer gå att läsa på den nya bloggadressen inom kort. Jag ska försöka mig på en prenumerationsvariant via mail där också men jag har inte klurat ut allt nytt än.

Tack för en fin och rolig tid iallafall och jag hoppas att ni vill fortsätta att följa mig/oss på den nya bloggen (som iallafall jag själv tycker ser snyggare och proffsigare ut).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar