fredag 21 augusti 2015


Byxor med räv av återbrukad t-shirt.



byxor räv hemma sytt återbruk linne polarn och pyret sommar grönt kritor teckningar
Byxor med räv.

Fotade sonen häromdagen när vi fortsatte att fylla på uppfarten med olika djur. Han har ett linne från Polarn och pyret som jag köpt på tradera. Ganska dyrt tror jag ca 100.- för jag tycker att mönstret är fantastiskt- verkligen svensk tanken om svensk sommar. Byxorna har jag sytt själv av en t-shirt i vuxenstorlek. Jag köpte den på Röda korset när de hade rea så ca 5.- för byxorna.

byxor räv hemma sytt återbruk gammal t-shirt loppis
Närbild byxorna med det fantastiska mönstret.
byxor räv hemma sytt återbruk randig tröja loppis glasskålar Röda korset 1.-
Knästrumpor.

När det inte är lika varmt kan byxorna bäras med knästrumpor eller kanske med strumpbyxor under. Glassmuggarna har sonen till sin glasskiosk. Några har jag köpt på Röda korset för 1.- styck. Andra har vi tagit hem och diskat efter att han fått glass i den riktiga glasskiosken.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar