onsdag 19 augusti 2015

stuvar kasse trikå jersey gratis print tryck
Stuvar

I helgen fick jag en ny kasse med stuvar av min syster. Har inte gått igenom den men var tvungen att tjuvkika. Tror att det kommer gå att pyssla ihop mycket fint även om det är många små små bitar. Känns lite som att öppna paket att få titta igenom allt sen och matcha ihop till snygga underkläder till mig och sonen. Eller om jag kan vidga vyerna och komma på något annat man kan sy...

stuvar trikå jersey tryck print små bitar
Små bitar

Som sagt en del större bitar men många små. Men de kan ju om inte annat bli applikationer. Får se när det ska hinnas med bara. Idag tänkte jag måla innertaket på trappan. Men hela huset var fullt av familj på både min och sambons sida när jag kom hem från jobbet. Så det blev fika i solen i trädgården istället. Och takmålningen finns ju kvar till en annan solig dag. Säkert imorgon nu när sommaren verkar ha kommit och solen skiner varje dag.
retro fika trädgård bricka hemmagjord saft loppis blommiga glas blommig duk solcell lampa
Fikabordet. Det mesta köpt på loppis. De sista bullarna och mer av hemgjorda saften gick åt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar