onsdag 30 december 2015


Kalaskläder med retro slips och gröna örhängen med clips köpta på loppis.


Sambon hjälper sonen sätta på sig slips inför barnkalas.

Visade ju tidigare här en danskjol med volanger jag sydde till ett barnkalas tidigare i December. Fotade då också min och sonens outfit -som vanligt nästan helt är köpt på loppis. Här kommer fler bilder på det.


Väst och petrolfärgad slips i hallspegeln.

Slipsen är retro köpt på loppis. Skjortan och västen är nyare men också de köpta på loppis. Minns inga exakta priser men gissar max 20-30.- styck.

Dubbelt upp av snyggaste kalaspojken.

Märkning på blusen som jag hade på mig.

Veckat krås på livet på blusen som jag hade på mig.

Veckad krage på min vita blus.
Blus med veckat volangbröst köpt på loppis.

Närbild på blusen när den sitter på.


Jag hade på mig retro gröna örhängen av pärlor i plast.

Baksida med guldig platta med clips på de gröna gissar 60-tals örhängena.

Gröna 60-tals örhängen på.
Örhängen med clips och gröna plastpärlor.

Paketen vi hade med.

Presentpapper och presentsnören är ju så fint...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar