lördag 19 december 2015


Vi har städhjälp- eller för det mesta städstjälp. Dammsugning av snygga retro soffan.

Städhjälp.

Man får passa på de gånger det erbjuds städhjälp från sonen. Dammsugaren är rolig, Annars är det nog att få flest leksaker i alla rum som gäller för honom. Jag tror han brås på mig. Jag har små pysselprojektshögar överallt också.

Detta inlägg är dock mest för att visa soffan. Den fina omklädda soffan som numera har ett vitt överkast som skydd för den helt söndertrasade dynan. Om jag visar den kanske jag tar mig för lite tidigare att sy ny klädsel till sittdynan. Har ju faktiskt köpt gardiner som jag visade här som jag ska sy den av.

Sonens pyjamas är den han fick gratis av sambons jobbarkompis.


Städhjälpningen gick över ganska fort...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar