måndag 29 februari 2016


Massa fynd till 75% rabatt.



Stövlar Tretorn 75.-

Jaså jaha ett av mina försök till inlägg från mobilen kom faktiskt upp på bloggen ser jag. Mobilen säger dock att uppladdningen misslyckades. Jag är SÅ frustrerad och nu kör jag som vanligt via datorn. Får göra ett nytt försök ikväll när sonen lagt sig. Jag blir så arg och irriterad när tekniken inte fungerar att jag hatar allt och alla runt mig.

Vi fyndade iallafall lite på Coop. Inte jättemycket mat då det känns som om mat är billigare i vanliga fall när man köper saker som är på erbjudande. Lite oatlyprodukter blev det och lite småsaker som var på 75% rabatt. Vi höll oss dock väldigt måttfulla i vårt fyndande och jag tror att det bara blev sånt som vi "behöver".

Gummistövlar till sonen i finaste grön. Jag tog nog i lite med storleken. Han har gummistövlar till i år men jag tänkte dessa till nästa år. Får se om han hinner växa i dem. Ett tips är verkligen att skriva ner vilka storlekar man redan har innan man åker på något sånt här. Det fanns regnställ också men jag kunde inte minnas vilka storlekar han redan har hemma.

Sytråd.

Det fanns bara två rullar kvar och dem köpte jag. Jag vet inte hur mycket sytråd brukar kosta men mer än 5:- iallafall.

Ballonger till halloween.

Sambon hittade svarta och vita ballonger som jag först inte ville köpa då jag trodde att de bara var på 20% rabatt som maten. Med 75% rabatt var de dock ett fynd och kommer användas på halloweenfesten vi ska ha.

Lite strumpor, ett batteriljus till halloween och superlim var andra fynd.

Får se om de kommer sälja ut mat till 50% eller nåt framöver så åker jag nog dit igen och ser vad som finns kvar. Annars är jag väldigt nöjd med våra inköp idag även om det inte fanns några fina tapeter  till källaren kvar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar