fredag 29 april 2016


Gratis sund och god råg från Polarbröd.



Gratis bröd sund och god råg från Polarbröd.

Jag håller ju på att beta av mina gamla inlägg för att i eller efter helgen kunna byta bloggportal utan att riskera att förlora något jag påbörjat. Detta inlägg är dock helt nytt. Jag blev via smartson utvald att prova ett nytt bröd från Polarbröd helt gratis. Detta var ju helt fantastiskt nu på slutet av vår månad med köpstopp på mat. Mjukt bröd har vi haft slut på nästan från början (utom när jag hittade ett par halvätna påsar i frysen till stor lycka). Att få gå och hämta sig gratis bröd i butiken var alltså särskilt perfekt just nu.

Jag tyckte dessutom att det var gott. Inte så konstigt kanske när man ätit knäckebröd utan ost länge. Sambon tyckte dock ändå att det var torrt och visst var det inte lika gott som deras vanliga bröd som är en av våra favoriter. Nyttigheten väger ju upp för det tänker jag. Kanske provar vi igen när vi också har köpt ost. Antagligen inte eftersom sambon inte gillade det. Sonen som är kräsen med mat åt dock just en till frukost vilket nog kan få sambon att stå ut med att tugga i sig torrt bröd framöver.

Bilderna är från när jag häromdagen "joggade" till butiken och hämtade ut brödet samt mitt "vinnarmail". Lyx.

Ja ni förstår ju hur snabbt jag "springer" när jag kan håla i en brödförpackning samtidigt...

Det bästa vi hade kunnat bli testpilot för just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar