torsdag 28 april 2016


Låt mig presentera fotomodell retro turkos vattenkanna.




Spara vatten i vattenkanna.

Ingen sensation- jag har tidigare skrivit om att vi sparar slattar av vatten i en kanna på köksbänken. Det gör vi fortfarande. Det är bara kannan som har bytts ut. Istället för en tillbringare modell retro så står där nu en vattenkanna modell retro. Det är inte ens ett nytt loppisfynd utan den har bara flyttat upp från under diskbänken. Dock tycker jag att den är så himla snygg så att den förtjänar några foton.

Jag köpte denna på loppis när jag bodde i Göteborg. Jag minns att jag tyckte att den var dyr med Borlängemått mätt men gissar ändå på max 50:- för annars hade jag nog snålat ur haha. Fler bilder på den turkosa snyggingen i alla möjliga vinklar nedan.




Märkt Plastbolaget Uddmo AB design P.B AB av vad jag kan se av att hålla den vattenfylld i luften...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar