torsdag 28 april 2016



Retro strykjärn och randig loppisfyndad tvätt.



Passade på att fota sambon när han strök med fina "nya" strykjärnet som matchar strykbrädan så fint.

Också ett inlägg som var inlagt men inte har blivit publicerat. För att visa att gammalt och retro funkar fint även när det gäller tekniska prylar som strykjärn. Snyggare och roligare blir det också med tråkiga vardagssysslor.

Bilder också på några av sonens randiga tröjor. Jag såg en röd tråd i hans kläder när jag såg tvätten som hängde i tvättstugan bakom sambon. Eller snarare en blågrön tråd...

Loppisfyndat strykjärn på loppisfyndad strykbräda som båda matchar tvättstugan där de bor.

Tvättstugan med lite tvätt- helt oredigerat jag lovar.

Randigt är min favorit till sonen.

Tror att det var totalt nio stycken randiga tröjor samtidigt på tork.

Snyggt men kanske tur att jag inte går så ofta på loppis längre så att det hinner tunnas ur lite bland sonens kläder...

Polarn och pyret men också andra märken dock alla fyndade begagnade.

Ett par bilder på tröjorna när de torkat och väntade på inhängning i garderoben.

Blir fina randiga kalsonger när de är urvuxna om ingen vill köpa dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar