måndag 25 maj 2015

loppis göteborg kommersen komersen bästa spartipset inte köpa
Absolut bästa spartipset.

Här kommer det- det absolut bästa spartipset någonsin. Låt bli att köpa. Det spelar ingen roll vilka fynd man gör- absolut bäst är ju att inte köpa något alls. Om man inte verkligen behöver förstås. I vårt hem finns det dock inget som vi har behov av just nu. Ändå kan jag inte låta bli att handla när jag går på loppis. Det är ju så billigt och jag känner att jag räddar saker till ett fortsatt liv genom att köpa dem. Så jag har bestämt att i sommar ska jag låta bli att gå på loppis. Jag får göra undantag om det är något som vi behöver eller om det är en social aktivitet. Flera av mina vänner gillar också loppis och för att umgås med dem får jag gå. I Göteborg fick jag dock redan ett återfall och svängde in på kommersen- bara ett par minuter dock och utan att köpa något. Heja mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar