måndag 21 september 2015

Nudlar vårrulle jättestor retro tallrik mat
Gratis mat.

Känner mig väldigt omotiverad till att blogga då jag har extrema problem med att få in annonser på min blogg. Jag hade tänkt börja med det nu i höst för att se om jag kan få in lite pengar på det. Såklart skulle det vara väldigt små summor men roligt ändå. Det strular dock så mycket att jag nu bara vill gråta och helt har tappat lusten. Men då kanske denna bild passar bra. Ser inte heller så motiverande ut...

Tallriken är ju en jättefin retro variant men maten var inte så rolig. Helt ok med soja och sötsur sås på nudlarna. De gigantiska vårrullarna var dock ingen höjdare. Vi fick dem av min mormor som liksom mig måste köpa allt nytt och konstigt hon ser. Hon och morfar tyckte dock inte att de var så goda och det gjorde inte vi heller. Jag har dock bestämt mig för att försöka tacka ja till saker som vi får gratis och mätta blev vi även om vi inte kommer leta efter dessa nästa gång vi handlar. Jag är stolt över oss att vi provade och tog ännu ett steg mot vårt mål att leva sparsamt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar