söndag 28 februari 2016


Passa på- åk gratis skidor!



Liftkort Romme Alpin.

Jag letar vidare bland bilder jag tänkt göra inlägg om. Denna bild är ju sjukt tråkig och bara relevant för dem som är medlemmar i KP-Aktiv på min tidigare (och sambons nuvarande) arbetsplats. Jag tänkte lägga med bilden tillsammans med några trevliga skidbilder från när sonen fått testa att åka slalom för första gången. Vi har dock inte tagit oss iväg och nu börjar det kännas som vår ute med sol och takdropp så det "hinns" nog inte med i år.

Ändå vill jag göra det här inlägget. Säkert är vår arbetsplats inte unik med såna här erbjudanden. Passa på! Åk gratis skidor eller vad det kan vara. Kolla upp vad som erbjuds på din arbetsplats eller via din fackförening. Det behöver inte vara dyrt att göra roliga aktiviteter med familjen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar