måndag 2 maj 2016



Gör egna tygklädda galgar i retro stil.



Göra sina egna retrogalgar.

Detta är det sista inlägget jag hade sparat i min utkastlista. Jag hade tänkt vänta med att skriva om detta tills jag själv hade gjort några snygga galgar med retrotyg att visa. Det verkar dröja. Så nu snor jag en bild från bloggen Leones vintage och länkar till hennes inlägg om hur man gör egna tygklädda galgar. Ni kan läsa inlägget här.

Passa på att läsa lite fler av hennes inlägg. Jag följer inte hennes blogg men ser ofta när hon länkar sina inlägg på retrosidor. Jättefina foton med fina retro kläder och roliga retrorelaterade pysseltips.

Och nu mina vänner ses vi igen när jag lyckas få upp bloggen på bloggportalen nouw istället. Fick en nervös klump i magen nu men det ska väl gå bra...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar